Thursday, October 13, 2005

Vital (press)

Vital

Sol templado
Llena mi cara.
Me siento en la
Pista de baloncesto.
Está cubierta con guijas.
El calor del asfalto
Me asegura que
Existe.
Puedo oír el bote
Del baloncesto
Y los gritos de
Los jugadores.
Sonrío.
brisa fría
sonido amortiguado
viento glacial
silencio repentino
ahora, vivo
ojos abiertos
cuerpo frío
veo que soy
Sola.
cada latido del
corazón
Me sorprende.


Vital

Warm sun
Fills my face
I sit on the
Basketball court.
It's covered with pebbles.
The warmth of the asphalt
Assures me that it
Exists.
I can hear the bounce
Of the basketball
And the yells of
The players.
I smile.
chilly breeze
muffled sound
icy wind
sudden silence
now, i live
open eyes
cold body
i see that i am
Alone.
each beat of my
heart
Suprises me.

1 comment:

Grumpy as Always said...

really good